a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2019. július 4., csütörtök

Ajándék zöldbabból finomságok... és ajándék friss fűszernövényekből télire dobozolás


Kaptam egy jó nagy adag friss zöldbabot ill. sárga vajbabot ajándékba... ezúton is, itt is nagyon köszönöm Hangának a meglepetést, nagyon jól esett...

Készült belőle zöldbabfőzelék, most rengeteg friss lestyánnal és persze jó fokhagymásan, feltétnek zúzapörköltöt főztem... mennyei finom lett.
A lestyántól annyira finom ízű, illatú lett, örülök, hogy egy hirtelen vezérelt ötlettől raktam bele.
... és készült rakott zöldbab is szintén friss lestyánnal...  hát ez is annyira jól sikeredett
A zöldbabon kívül kaptam többféle friss fűszernövényt is, így a már említett lestyánt, ami a legnagyobb kedvencem, akkor még kakukkfüvet, babért, zsályát, tárkonyt... mind dobozolva már bent csücsül a fagyasztóban, na persze fényképezni elfelejtettem még a dobozokat is, most már nem akarom kipakolni, örülök, hogy el vannak téve... mind olyan illatos, az egész háznak isteni fűszerillata van.
A zsályát egyáltalán nem ismerem, soha nem használtam, de olyan finom illatú, sültek mellé ezentúl bőven menni fog.  Friss babérleveleket is most láttam és fogtam életemben először, illetve Olaszországban láttam, de nem közelről. A kakukkfű és a tárkony is mennyivel finomabb, intenzívebb így frissen, mint szárítva. 
Mindenképp összehozok majd ide a teraszra egy fűszeres ládát ezekből a növényekből, mert egészen más a friss.
A lila színű faepret majdnem kihagytam, tegnap este mozizás közben félvödörnyit megettem együltő helyemben, olyan jó volt újra ízlelni gyermekkorom egyik kedvenc gyümölcsét, nagyon finom volt.
Hanga ezeket is nagyon köszönöm neked, nagyon örültem és boldogan spájzoltam el mindet.

 Cicukáimról is készült pár felvétel, ahogy nézelődnek, figyelik a madarakat



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése