a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2019. július 1., hétfő

Kapros, túrós, pirított fodros kocka...


 Valahol a neten olvastam, hogy együnk sok kaprot, mert nagyon egészséges... stb. és volt ott egy recept is... ez.
El is határoztam, hogy azonnal elkészítem, egyrészt hőség van, ilyenkor könnyed ételeket kell enni és készíteni. Ilyenkor nem is kíván sokat az ember, épp csak valamit.
Nos ez a kapros túrós tészta épp ilyen.
Viszont egészen újszerű a tészta elkészítése hozzá, legalábbis nekem.
Kapros túrós pirított tészta... 
Hozzávalók:
5 dkg kolozsvári szalonna, kockázva
10-15 dkg fodros kockatészta
túró, tejföl,
kapor
A szalonnát egy lábasban ressre sütöttem. Ahogy volt forrón hozzákevertem a túrót és a tejfölt, majd a kapor egy részét és krémesre összekevertem.
Közben egy másik lábasban kevés olajon sötétbarnára pirítottam a száraztésztát, majd felengedtem kétszeres mennyiségű vízzel, jól megsóztam és 7 perc alatt fogkeményre főztem, leszűrtem és azonnal a túrós kapros krémes szalonnához kevertem.
Tálaláskor csipet kaprot még szórtam a tetejére... nagyon-nagyon finom étel.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése