a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 2., kedd

Újabb, nagyon aranyos díjat kaptam !!!


Okkitól kaptam, a Kipróbált és bevált receptek...blog tulajdonosától, akinek nagyon köszönöm, hogy rám gondolt,  pont most ebben az uborkaszezonban / legalábbis számomra/, mostanában elég ritkán mozgolódom a blogon, egyszerűen lusta vagyok, élvezem a pihenést, sok jó könyvem van, amit szeretnék elolvasni, főzök ugyan, de szinte csak olyanokat amik már valamikor felkerültek, vagy nem érdekesek, azaz semmi különösek, ebéd után majd minden nap alszom, úgy egy órácskát - mindenkinek csak ajánlani tudom, aki megteheti, aludjon!!! Istenien regenerál és nem befolyásolja az éjszakai alvást, legalábbis nálam nem, ugyanis este 11 órától reggel 6 óráig boldogan alszom újból, tiszta mormota vagyok.

Falatkánál is megtörtént az ivartalanítás, szerencsére jól bírta-bírja, ráadásul mindkét hátsó lábán plussz ujja volt körömmel tök feleslegesen /táltos kutyuskánk van/, na azt is leoperálták róla, ne akadjon bele semmibe később, azok a sebek leragasztva, altatás helye leragasztva, ezért második hete fokozottan figyelünk rá, mert nem voltunk hajlandóak a tölcsért ráadni, ugyanis az első éjszakára  ráadtuk orvosi utasításra, senki nem aludt semmit, ült egész éjjel, fejét lehúzta a tölcsér, így aztán úgy döntöttünk szegénykénk ne érezze büntetésnek, vagy kínzatásnak, egyébként is szófogadó kutyuska, nem próbálta letépni egyik kötést sem.
Szépen gyógyul, most hétvégén kiszedik a varratokat és vége.
Mondtam is több állatunk nem lesz ezen a hármon kívűl, mert én ezt nem bírom idegekkel, ki vagyok merülve ha valami bajuk van.

Szóval így telnek napjaim, így nagyon megörültem ennek az "édes kis chef" díjnak, de ahogy néztem és tájékozódtam, nem is tudom már kinek tovább adni, már körbe járt a blogokon, talán öt bloggert sem tudnék összeszedni, nem hogy tízet, a többség nyaral, pihen, lustálkodik, úgy hogy nem keresgélek hanem megint mindenkinek adom, nagy szeretettel aki csak benéz hozzám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése