a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2018. december 21., péntek

Kész a karácsonyi sütésem...



Bejglirudak... most csak mákosak készültek
Ez a 4 kicsi pontosan 2 rúd normál bejglinek felel meg
Recept jobbra lent megtalálható
Zserbó... diós, tényleg csak egy mini adag, még nincs rajta a csokimáz, ha lesz róla kép kiteszem
Recept jobbra lent megtalálható.
 Linzervirágok... na végre, megsütöttem, persze, hogy közben szentségeltem, hogy minek állok neki ilyen sziszifuszi aprósütiknek, persze, hogy fél üveg baracklekvárt menetközben és véletlenül elnyalogattam, félig állva, félig ülve, mert azért fárasztó egy kicsit, de azért ment.
Rűadásul a kisebbik szaggató garnitúrával nyomkodtam, hogy olyan helyes kis apró falatkák legyenek, így lett egy gáztepsivel és két normál tepsivel. legközelebb a nagyobbikkal fogom, az biztos nem fog ennyi ideig tartani, de nem lesz ennyi sem belőle.
 A recept egyszerű nagyon.
30 dkg finomliszt
20 dkg hideg vaj kockázva
6 dkg cukor
1 tojás sárgája
1 narancs reszelt héja és a leve
Ezeket összegyúrtam szép simára, fóliába csomagoltam és ment több órára a hűtőbe.
Amikor kivettem, lisztezett deszkán átgyúrtam és négy darabba vágtam, mert a kisebb tésztával könnyebb dolgozni. Egyenként vékonyra nyújtottam, ez hol sikerült, hol nem, és kiszaggattam egy simát és egy lyukasat, hogy mindig párban legyenek, rögtön tettem is a tepsire.
Előmelegített 180 fokos sütőben kb 10 perc alatt megsültek, épp, hogy kezdtek színesedni, azért világos maradt.
Amikor kihűltek baracklekvárral összeragasztottam kettesével.
Persze, hogy kóstoltam, finom lett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése