a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. május 24., hétfő

Tejszínes, spárgás újkrumpli





3 cs. spárga / 2 cs fehér, 1 cs.zöld/
2 kg újkrumpli
1/2 l tej
1/2 l zsíros tejszín
2 dl főzőtejszín
2 guriga Camping natúr tejszínkrémsajt
2-3 gerezd fokhagyma
kb. fél darab póréhagyma
só, bors
vaj, liszt , tej a besamel mártáshoz

Picit kikészített, amíg a krumplikat / elég aprók voltak / dörzsi-szivaccsal megtisztítottam.
Szerencsére csak a fehér spárgát kellett meghámozni, a zöldet csak jól megmostam, de még így is a fél délelőtt ráment az összes zöldség előkészítésére. 
Egy hatalmas lábast jól kivajaztam, alulra szórtam a burgikat, rá a pórékarikákat, erre a 
4-5 cm-re tördelt spárgasípokat, az apróra vágott fokhagymát.
Egy másik lábasban felolvasztottam a vajat, bőven szórtam rá lisztet, összepirítottam majd felöntöttem a tejjel és tejszínekkel, vagyis besamelt készítettem. 
Jól összeforraltam, sóztam, borsoztam és belenyomtam a camping sajtokat is.
Amikor elolvadtak a sajtok, az egészet egyenletesen rálocsoltam a spárgás-hagymás-burgonyára. Jól összeráztam és betettem a forró sütőbe, kis lángon addig sütöttem, amíg piros ropogós kéreg nem sült a tetejére. 
Vegyes zöldsalátával tálaltam. Isteni lett.


kép a netről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése