a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2019. február 14., csütörtök

Ma ezt kívántam...


 Gomba pirítva majonézes tojásos rizzsel
30 dkg vegyes csiperke, szeletelve
1 marék rizs
1 tojásból rántotta
petrezselyemzöld apróra vágva
só, bors
A doboznyi friss gombát folyóvíz alatt alaposan átmostam, majd szeleteltem és kevés olajon megpirítottam, a végén sóztam és borsoztam.
A maroknyi rizst kevés olajon átpirítottam, majd felengedtem kétszeres mennyiségű vízzel, adtam hozzá 1 ek házi vegetát, nagy lángon főztem 10 percig majd elzártam alatt a lángot és fedő alatt hagytam, hogy beszívja az összes folyadékot és saját gőzében puhuljon meg teljesen.
Közben az enyhén felvert tojást egy serpenyőben megsütöttem és feldaraboltam falatkákra, belekevertem a rizsbe, amihez még szórtam petrezselyemzöldet, őrölt borsot és kevés sót is, persze közben kóstolgattam, hogy jó ízes legyen.
Tálaláskor a rizskupacra nyomtam majonézt.
Finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése