a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2019. március 13., szerda

Csirke felsőcombok gombásan tejfölösen, főtt rizzsel...

 
Csirke felsőcombok gombás tejfölös szószban, főtt rizzsel...
Hozzávalók:
3 db csirke felsőcomb
20 dkg csiperkegomba, szeletelve
2 szál újhagyma, zöldjével együtt
2 ek. olaj vagy vaj
só, bors
1 ek liszt
2 dl tejföl
1/2 bögre hosszúszemű rizs
 
Ez aztán egy végtelenül egyszerű recept.
Egy fazékban felforraltam enyhén sós vizet, majd beleszórtam a rizst és megfőztem, mintha tésztát főznék, majd leszűrtem és pici olajjal elkeverve félretettem.
Olajat forrósítottam majd a csirkecombfelsőket rozsdásra pirítottam minden oldalukon, amikor már jó sült színük volt hozzáadtam a gombát és azzal együtt tovább ment a pirítás, idővel a gomba levet engedett, még öntöttem hozzá kb. egy deci vizet is, hozzáadtam a felakarikázott újhagymát a szárral együtt, sóztam, borsoztam és addig pároltam, amíg a hús vajpuha nem lett, akkor meghintettem egy kanálnyi liszttel, elkevertem és ráöntöttem a tejfölt is, hagytam hogy besűrűsödjön, pici vízzel korrigálni lehet, hogy ne legyen túl sűrű, de nagyon híg sem. Megkóstoltam kell-e bele még só, vagy őrölt bors, persze, hogy kellett.
Tálaláskor még karikáztam hozzá friss újhagymát és hegyes erős paprikát.
Na ugye, hogy egyszerű étel és milyen finom !
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése