a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2019. március 11., hétfő

Hétfőn általában maradékok...

Húsleves maradék hétvégéről...
Röszti...
3 db közepes krumpli
1 közepes vöröshagyma
4 tojás
só, őrölt bors
olaj
A krumplit megfőztem hajában, majd amikor kihűlt lereszeltem a káposztareszelő lyukain, hozzáreszeltem a vöröshagymát is, majd beleütöttem a tojásokat, fűszereztem és jól összekevertem.
Serpenyőben olalajat forrósítottam, majd leveseskanállal adagokat kupacoltam az olajba és ellapítottam, mindkét oldalát pirosra sütöttem.
Általában valami kencét szoktak készíteni mellé, fokhagymás tejfölöst vagy zelleres paradicsomost, nos én meg édes meggymártást dobtam össze hozzá és mennyei finom volt így is.
Csak magában eszegetve is finom.
Meggymártás a röszti mellé...
1 ü. meggybefőtt
1 cs. oetker tejszínízű pudingpor
1 tk mézesfűszer
Egy kisebb fazékba öntöttem a meggybefőtt levét, kiegészítettem még vízzel, hozzászórtam a fűszert és felforraltam. Közben 1 dl hideg vízben kikevertem a pudingport simára és amikor felforrt a fűszeres meggylé hozzáöntöttem, állandóan kevergetve sűrűre főztem, beleszórtam a meggyszemeket is, pici cukrot még elbírt, így szórtam hozzá azt is.
Egyszerűen imádom a gyümölcsmártásokat, a meggyet különösen nagyon, de a többit is. A röszti pedig ragyogó feltét volt hozzá.
... és este vacsorára azért bekevertem egy kis fokhagymás tejfölt hozzá, isteni finom volt.
Legközelebb vékonyabb lapocskákat fogok sütni, hogy ne puha, hanem jó ropogós legyen.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése