a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2019. március 10., vasárnap

Vasárnap délutáni nasi...

... és a legegyszerűbb is egyben.
 Pohárkrém: étcsokipuding meggylekvárral, meggyszemekkel...
0,5 l tej
3 ek cukor
1 csomag oetker főzős étcsokoládés pudingpor
pár kanál meggylekvár
pár szem meggybefőtt
Ebből a mennyiségből 2 talpas pohár lett tele.
A tasakon lévő leírás szerint a port kikevertem a cukorral és 2 dl hideg tejjel egyneműre, a többi tejet felforraltam, majd hozzákevertem a tejes-cukros csokoládés port, sűrűre főztem.
Hideg vízzel kiöblítettem a talpasokat, az aljára mindnek kanalaztam bőven a meggylekvárból, ráöntöttem a forró pudingot, majd pár meggyszemmel díszitettem.
Amikor kihűlt betettem a hűtőbe.
Az egyiket egészen biztosan tejszínhabbal a tetején fogom megeszegetni az esti filmnél, mert az egyik nagy kedvencemet fogja adni a Duna tv este 21 órakor, a "Tisztességtelen ajánlat"  c. romantikus filmet Demi Moore-al, Woody Harrelsonnal és Robert Redforddal a főszerepben.
Édes egy film nagyon.

 
 

2 megjegyzés: