a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2018. október 14., vasárnap

Mai ebédem csontos libaságokból



Libaleves egy darab far-hátból... most csak ennyit szereztem be, 2 db far-hátat /egyik le lett fagyasztva későbbre/ és 2 db szárnytövet, mint tudjuk egyik sem kicsiny darab.
Tökéletes és bőséges ebédem lett mára.
Talán mondanom sem kell, hogy mennyire finom, aranyszínű leves lett, legalábbis én nagyon szeretek minden libából készült ételt.











 
Libaszárnytő... ropogósra sütve, lecsontozva, zsíros krumplival, pirított gombával
2 db libaszárnytő  /olyan ritkán lehet hozzájutni, most végre sikerült/
só, bors
1 nagyobb krumpli
40 dkg csiperke gomba
A szárnytöveket jól befűszereztem és 1 dl vízet aláöntve ment a sütőbe, először párolódni, majd a végén ropogósra sülni. Egy kis dunsztos üveg libazsírom is lett, amit a végén leöntöttem alóla és kifagyasztottam, majd jó lesz szíroskenyérnek.
A gombát miután megmostam, daraboltam és kevés olajon lepirítottam, sóztam borsoztam a végén.
A krumplit meghámoztam, felkockáztam és sós vízben puhára főztem, majd leszűrve kevés libazsírral összetörtem.
Annyira jó ízes volt az egész.


Majonézes hagymás reteksaláta...
Elég nagyszemű piros retkeket sikerült venni, alapos tisztítás után uborkagyalun leszeleteltem, 1 fej vöröshagymát szálasra vágtam, összekevertem a retekkel, sóztam borsoztam, ment rá több evőkanálnyi majonéz és tejföl, jól összekevertem és jégbehűtöttem.
Pár csipet petrezselyemzölddel meghintettem.
Jó bőven lett, így reggelire és vacsorára is maradt, ehetem friss meleg pirítóssal.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése