a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2018. október 4., csütörtök

Zöldbabos gombás paprikás...


 Zöldbabos - gombás - paprikás kaprosan rizskörettel... nagyon finom egytál étel, többször is lesz ezután is, megtartom a receptet.
Recept innen


kb. 25 dkg zöldbab fagyasztott
kb. 30 dkg friss gomba, vagy 1 db szeletelt gombakonzerv
1 nagyobb vöröshagyma kockázva
1 db kápia paprika kockázva
2 gerezd fokhagyma apróra
só, bors, pirospaprika
Habarás: 2 dl tejföl+ 1 ek. liszt

A zöldbabot annyi fűszeres vízben ami épp ellepte odatettem főni, a vízbe tettem sót, őrölt borsot és egy ek. vegetát is, majd amikor roppanósan puha lett leszűrtem, a levét fölfogtam.
A hagymát kevés olajon megdinszteltem, meghintettem kevés pirospaprikával, sóztam, borsoztam és rádobtam a gombaszeleteket /most konzervgombát használtam, levét leöntöttem/, apróra vágott kaporral is megszórtam, majd a zöldbab főzőlevével engedtem fel és abban pároltam puhára.
A tejfölt kikevertem liszttel és behabartam paprikásnak, majd hozzákevertem a zöldbabot is.
Mivel egy picit sűrű lett, szintén a zöldbab főzőlevével alakítottam kellemesen krémes állagúra.
Összerottyantottam és kész is volt.
Köretnek most párolt rizst készítettem, de jó hozzá nagyon a nokedli is.
 


 

Csini osztatlan érdeklődését élveztem ebéd közben, miközben a többiek boldogan szunyókáltak...
Falat és Szafti...

Csini, amikor a szemét le nem veszi a tányér ételről...
  ... és amikor úgy tud nézni rám, hogy minden gengszterkedését megbocsátom... nagy szerencséje, hogy imádom...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése