a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. október 29., péntek

Csokis-mogyorós kuglóf






Tuti mániákus kuglófsütő lettem, mert szeretem.
Már megint Eve and Apple blogjáról vettem a receptet, újabb isteni kuglóf.
Amilyen egyszerű a recept, annál finomabb.
Annyit változtattam rajta, hogy tettem bele mazsolát /mert imádom, és mert nekem nincs kuglóf mazsola nélkül /, és tettem bele egy marék egész mogyorót.





15 dkg étcsokoládé
20 dkg vaj
1 bögre barnacukor
Ezeket egy kis lábasban, gőz fölött összeolvasztottam, amikor minden felolvadt, félretettem kicsit hűlni.

6 egész tojást egyenként, konyhai robottal hozzákevertem a csokis masszához, jó alaposan.

1 bögre liszt
1 sütőpor
1 bögre darált mogyoró

Lisztet a sütőporral összeszitáltam, majd hozzákevertem a mogyorót, végül kisebb adagonként a csokis-tojásos masszához kevertem.
A legvégén kevertem hozzá a maréknyi mazsolát és a szintén egy marék egész mogyorót.
Vajazott, zsemlemorzsával meghintett kuglóf formába töltöttem, és előmelegített sütőben 30-40 percig, tűpróbáig sütöttem.
Tálra borítva hagytam kihűlni, majd porcukorral bőven meghintettem.
Csodaszép és őrületesen finom lett, ugyanis rögtön megkóstoltam egy pohár hideg tejjel.
Éva minden kuglóf- receptedre vevő vagyok, köszi és várom a következő fincsit.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése