a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. október 25., hétfő

Darás metélt....avagy Grízes tészta





Nagy kedvenc nálunk ez - a sokak által nem szeretett -  tésztaétel.
Mindig akkor kerül asztalra, amikor nem tudom mit főzzek, nem igazán kívánunk semmit, a "na mi legyen az ebéd?" felkiálltásra a válasz: hát grízes tészta.
Leves után kitűnő második fogás.
Kétszer szoktam szedni belőle, először egy adagot üresen, kicsit megsózva, majd másodszor egy adag porcukrozva, baracklekvárral.
Szerintem mindkét variáció nagyon finom.

1 cs. szélesmetélt, sós vízben 7 perc főzés
kb. 1 dl búzadara, kellően barnásra pirítva és 1 dl víz ráöntve, / nagyon óvatosan a ráöntéssel, mert forró gőz felcsap és megégeti a kezünket !!!/  majd elfőzve, hogy megpuhuljon
olaj
porcukor, baracklekvár, de jó szilvalekvárral is
Szeretem.






2 megjegyzés:

  1. Juj de nagyon szeretem, és juj de köszi, hogy eszembe juttattad! :)

    VálaszTörlés
  2. Csibe, nagyon szívesen :-)))
    Én is nagyon szeretem.

    VálaszTörlés