a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 30., hétfő

Sajtos-baconos szélesmetélt






Jamie Oliver valamelyik kezdeti filmjében láttam ezt a receptet, mostanában ismételték a Paprikán, így láttam meg újból.
Annyira egyszerű, ezáltal annyira ínycsiklandozó, és mint tudjuk ezek a legjobb ételek, hogy rögtön vevő lettem rá. Ma a leves után ez lett a második. Csodás volt.

25 dkg szélesmetélt
6-8 szelet bacon
2 gerezd fokhagyma, apróra vágva
1 csipet kakukkfű

olívaolaj, 1 ek.puha vaj
reszelt sajt






Nagy fazék vizet odatettem a tésztának, és mikor felforrt kifőztem 7 perc alatt. Ezalatt egy serpenyőben, kevés olívaolajon elterítettem a szalonna szeleteket, és kezdtem kisütni ropogósra, mindkét oldalát. Amikor ez megvolt rádobtam a fokhagymát és a kakukkfüvet, átforgattam majd öblítés nélkül a tésztát, egy szűrővel, átemeltem a pirított baconra, nem baj, ha megy egy kis főzőlé is.
Az egésznek a tetejére ejtettem evőkanálnyi puha vajat, ami szépen ráolvadt és fényessé tette.
Tálaláskor megszórtam reszelt sajttal.
Fenségesen finom volt, többször szerepelni fog a repertoáron, az biztos.
Imádom az ilyen egyszerű ételeket.





Amikor nem süt a nap, borús az ég  és esik az eső

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése