a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 31., kedd

Vegyes majonézes saláta




20 dkg zöldborsó, megpárolva
20 dkg kukorica, megpárolva
2 szál újhagyma, karikára darabolva
1 db paradicsompaprika, kis kockákra vágva
só, bors
2-3 ek.majonéz
3-4 ek.tejföl

Felkarikáztam a hagymát egy tálba, picit megsóztam és hagytam kicsit állni.
Hozzákevertem a majonézt és a tejfölt, végül a zöldségeket, sóztam, borsoztam. Az egészet jól összekevertem és beraktam a hűtőbe egy-két órára, mivel hagyni kell érni az ízeket.
Bármilyen sült vagy rántott húsételhez tökéletes köret, és csak magában is.
Lehet még dúsítani almával, uborkával, főtt tojással, főtt sárgarépakockákkal, bármilyen zöldséggel, ki mit szeret.


Új konyhai segédeszközök: 60-80-125-250 ml mérőpoharak
A tescoban lehet kapni, feltűnően olcsón.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése