a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 15., vasárnap

Lecsós csirkecomb kapros-túrós nokedlivel






Ezt a jó kis receptet Tejbegríz blogján láttam, csak a köreten változtattam, ő kapros-túrós tésztával csinálta, nekem inkább nokedlire volt gusztusom. Nem volt kedvem gyúrni.


1 kg alsó csirkecomb
1 db csirkemell, kockára vágva
3 db vöröshagyma
5 gerezd fokhagyma
1 db erős zöldpaprika
5 db TV paprika
3 db paradicsom
só, bors, pirospaprika, olaj

1/2 kg liszt
3 tojás

25 dkg túró
1/2 csokor kapor

A szokásos módon csirkepörköltet készítettem, hagymát dinsztelve, hozzá az erős paprika karikázva, a fokhagymák apróra vágva, rászórtam a pirospaprikát, végül a paradicsomokat szintén kis kockára vágva. Legvégül a csirkedarabokat és 20-25 perc alatt majdnem puhára pároltam.
Közben a TV paprikákat is felkarikáztam és az utolsó 10 percre hozzáadtam.
A túrót egy nagy tálban összekevertem az apróra vágott kaporral és félretettem.
Odatettem vizet a nokedli kifőzéséhez. A lisztet elkevertem a tojásokkal, sóval és annyi vízzel, hogy sűrű nokedlitésztát kapjak. Amikor a víz felforrt, sóztam és beleszaggattam a nokedlit. Amikor feljött a víz tetejére leszűrtem, leöblítettem meleg vízzel és rögtön beleforgattam a kapros túróba.

Nagyon finom volt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése