a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 10., kedd

...és az igazi cicáim a mindennapokon...



Szaftos egy igazi hétördög, egy terrorista, bár ez a képeken nem látszik...

ugri-bugri,
kíváncsi
minden lében kanál....





.... és  játékos, bolondos...









     Titu, komoly,higgadt, nyugodt, megfontolt, szemlélődő ...
...és csodálatosan gyönyörű...
  ... és jól kijönnek egymással, szerencsére...


... pedig négy év korkülönbség van közöttük, vagy talán épp azért...


... és imádom őket, könnyű velük együttélni, nem is tudom, régen hogyan élhettem cicák nélkül,
hihetetlen sok szeretetet adnak, miközben őrzik a szuverenitásukat,
 ámulva figyelem, milyen kis tökéletesek.


2 megjegyzés:

  1. Ez így igaz...én is imádom őket, csak sajnos a szomszédaim miatt nem tarthatok cicát. Mindig volt, hiányzik is...annyit nevettünk nekik, igazi egyéniségek:-) tavaly levittük anyósékhoz a cicánkat, mert az egyik szomszéd nő nem bírta elviselni, szerintem valami méregfélét is adhatott neki, mert beteg lett, állandóan dobálta stb...az ilyen embert kellene!!!

    VálaszTörlés
  2. Rosszul vagyok én is az ilyen emberektől,ezek betegek, bunkók, és a szerencsétlen életük miatti komplexusaikat /amiről persze ők tehetnek, saját maguk/az állatokon vezetik le, mert az könnyű. Sajnálom a cicukádat.

    VálaszTörlés